back in reality

TJEEENA KÅMPISAR! :D som anton gyllensten skulle sagt och dragit på sig sitt stora charmiga flin.

Stockholm och Finnhamn, skärgårdsön var helt underbart!
Jag kom hem i Fredags kväll och sov nästan direkt. I lördags åkte jag till lägenheten & fixade lite, sen åt vi hos farmor & körde Per på stråket. Igår var jag och pappa ut och körde med hans nya leksak lite, och sen åkte vi på 9-årskalas. Kusin Nora har fyllt, stortjej!
Igår kväll kom jag hem till mamma och gick nästan till sängen direkt. Hur kan man vara så trött?
Idag fyller världens bästa morfar 70 år så vi har ätit tårta och snart ska vi på Kvarna och äta, mumma!
Vad har ni andra gjort medans jag varit borta? Ni har iaf fortsatt läsa bloggen, trots att det inte kommit in något nytt.

Kommentarer
Postat av: Angelica Sibelius

men hur söta!

2011-07-26 @ 11:41:56
URL: http://angelicasibelius.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0