Vad ska det bli av dig?

Idag sov jag till tio. Väldigt skönt efter en filmkväll med pappa måste jag säga!
Jag har ångest eller vad man ska kalla det. Vill verkligen inte åka in till stan. Därför skjuter jag upp det och åker in med pappa tidigt imorgon istället. Jag offrar min sovmorgon till 12.40 för en extra kväll på landet, men det känns så mycket bättre. Apprå på så mycket bättre så såg jag på det igår. Laleh är ju för bra. Timbuktu också. De, tillsammans med Gavin DeGraw är mina farvoriter just nu. Så, nu visste ni det också.
Jag hade planerat en träningskväll på frösön ikväll, men jag ska ta en promenad här istället. Har inte med mig några träningskläder så det kan inte bli någon hårdträning men lite är bättre än inget!
Tre veckor kvar, sen får jag bo hemma i minst två veckor!! Tror ingen kan förstå hur mycket jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska det bli av dig Felicia?

2011-12-05 @ 17:03:50

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0