This is me

Jag är trött. Min mage kurrar. Jag tjänar pengar. Jag får skrattanfall. Jag förklarar allt med ljud och viftande händer. Vissa kuvert luktar mint, andra apelsin. Är det storm och snökaos tar sig inte lastbilar fram. Korv har ett äckligt skinn enligt mig, jag skalar den. Vissa skalar klementiner. Vissa tar rast för fika och vila, andra för wordfeud. Jag gör allt på samma gång. Alla är olika och jag har inte leverproblem.


Där har ni en summering(?) av min dag. Kanske ni kan berätta för mig om er dag?


Kommentarer
Postat av: Ebba

Åkt bil, mitt ute i ingenstans, utan täckning. Huvvaligen!

2011-12-28 @ 20:32:57
URL: http://ebbablixth.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0