Lova att du inte lägger energi på det, då får du en lugg!

Imorse klev jag upp extra tidigt. Började jobba extra tidigt. Tog lunchrast med en dann Emil & Matte. Märkte att jag tagit med fel mat, det var svamp i. Blev less men det var gott ändå. Dock glömde vi alla bort maten tror jag, när vi fastnade med wordfeud. Som vanligt fast lite värre.

Jag försöker komma på ett nyårslöfte, ganska svårt. Kör mer på stilen att skriva upp vad jag vill hör under mitt liv. Typ simma med delfiner, rädda livet på massa svältande barn & undervisa dem i skolan. Nej, tror jag kanske skippar löften. Har ni något?

Jag är så sjukt trött att jag vill sova, direkt. Dock är klockan kvart i tio bara. Åhå. Wordfeud får hålla mig vaken. Heheee




Puss Elias


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0