Like a Lady.

Bad update, I know!
Jag har tagit ganska många bilder med min telefon under veckan så ni kan få ett inblick i mitt liv, men inte nu.
Men jag kan ju berätta att jag är lycklig över att det är december, julkalendern på TV'n har börjat och jag har finfina vänner. Gamla som nya! Idag t ex spenderade jag massa tid med mina fina flickor ur klassen. Vi var på sjukhuset, inte det roligast placet enligt mig men jag hade riktigt mysigt tillsammans med dem. På vägen därifrån började jag gråta tillsammans med Ebbis. Det blev lite för känslosamt, jag är inte så van sånt.
Nu sitter jag på bussen hem till pappa. Har än en gång inte varit hos han på tre veckor och det tycker jag inte om! Imorgon ska vi åka på fasters 40-års kalas, jag ska hjälpa farmor att servera hade jag tänkt.
Älskar min nya app på iphonen, talkbox. Där pratar jag med Sandra tjugofyratimmaromdagensjudagariveckan.
EFTERSOM JAG INTE ORKAR LÄGGA ÖVER BILDERNA PÅ DATORN NÄR JAG ÅKER BUSS SÅ BLIR DET INGEN BILD.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0