Jag ska gunga ända upp till dig!

Jag ska blanda ihop den där medicinen. Medicinen som ingen lyckas få till. Inte för pengarnas, utan för livens skull. Sen ska jag åka upp med en flaska till dig. Jag ska ta med mina syskon, kusiner, dina barn & Moffa. Jag ska ta med en godispåse. För du är den enda jag bjöd på godis, utan att tveka och tänka efter. Det kommer finnas en plats kvar när vi åker, för där ska du sitta när vi åker tillbaka. Då kan vi åka pulka i vinter, åka på bibblan och åka längdskidor på isen och grilla korv till lunch. Precis som då. Precis som för 13 år sedan! Fast nu får fem barn till vara med, alla dina barnbarn. Jag saknar dig så mycket! Tänk om de hade funnits ett botemedel. Då hade jag firat jul med dig och jag hade haft kvar min bästavän!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0