Confidence by me

Skitkväll rent sagt! Ekonomin går dåligt, troligtvis för att jag var så sur när jag börja med den. Fysikboken är ful så den tänker jag inte ens öppna. Jag vill gå ut skolan, flytta långt bort och glömma allt som har med nuet att göra!


Kan iaf tipsa om min fina vän Jennys nya blogg. Hon går i trean och arbetar med självförtroende och självkänsla på sitt projektarbete, tror det var så i alla fall. Nu har hon startat en blogg om det, confidence by me. Där kommer hon tipsa om övningar för att förbättra sin självkänsla och självförtroende, om jag inte fattat det fel. Kolla in där! Det är en blogg jag kommer följa och troligtvis kommer ha mycket nytta av! www.cbm.webblogg.se


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0