22.12.11

JAG ÄR HEMMA!!! Alltså, det kan inte vara många som förstår lyckan i min kropp!
Om mina fina vänner ifrån staden tolkar detta fel, att jag vill bort från stan & inte träffa dem så får de ursäkta, så är icke fallet!
Pappa hämtade mig och mina väskor med packning vid fyra. Vi åkte hemåt och pratade om allt vi gjort under veckan. Faster uppa facebook med att hon var tillbaka i jämtland, farbror är påväg -allt är underbart!

Imorgon ska jag jobba, så då får jag lite kvalitetstid med morbror och på kvällen åker jag till mamma för en julafton där. Nu börjar ångesten jag haft försvinna eller lägga sig bakom den mysiga julkänslan i alla fall.
dessutom är det uppstolpat för en fin utbyggnad och en härlig altan här utanför fönstret.
min pappa är så himla duktig! ♥
sen vill jag skicka en fin julhälsning till alla NVI11:are, ni gjorde ett fint julspel alla som var engagerade och inte surade som jag, höhö. JULPUSS till er!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0