oldie

okeeej, nu har det blivit lite djupa tankeinlägg här.. Men ni kanske vill höra vad jag håller på med?
Joo, det är så att det blev jobb för mig hela veckan. Träffade en ny härlig kille jag jobbat med, roligt! Så ja, allt det där jag sa att jag skulle göra har jag inte gjort. Men istället så ska jag leva livet veckan som kommer, då jag troligvis är ledig. Redan på måndag har jag lite planer på att dra mig in till min lya och ta dit någon fin person, blir nog riktigt bra det här. Sen på onsdag har jag bokat sandra, för hon kommer nämligen hem då. Ännu mer mys!
Nu ska jag slänga i mig någon äckligt-nyttig-diet-smootie jag har kvar sen jobbet idag. Sen ska jag sova.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0