when you called my name

Jag har preliminärt jobbat klart för i sommar! Ja, alltså, behövs det folk så hoppar jag kanske in och jobbar extra.
Därför tänker jag ta till vara på varje ledig stund nu till veckan.
Jag ska sola för jag är för blek för att komma tillbaka till skolan..
Jag ska in till Lägenheten för fix & trix.
Jag ska sova i min nya lya för första gången hade jag tänkt.
Jag har lovat mor min att putsa fönster.
Jag ska baka bullar åt både far & mor.
Visst, det kanske inte är värsta roliga sakerna jag planerat.. Men det känns skönt att göra dessa grejer.
Sen kommer jag försöka få in min sötnos till stan så vi kan mysa i lägenheten och hitta på en massa med andra också, såklart!

Vad ska ni göra sista tiden av sommarlovet?



Kommentarer
Postat av: Angelica

Sv: Nemen ojj, då måste du mena att du gillar de jag skriver? ;p

2011-08-15 @ 23:10:24
URL: http://angelicasibelius.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0